Vi redesigner siden i disse dager, så noen av funksjonene kan se rare ut. Hold ut, vi er snart ferdige :)

MediaPuls – Episode 26 : Nils Apeland om Makt, innflytelse, renommé og omdømme


Lytt til podcast

Klikk her for å gå til episoden

Wikipedia definerer et omdømme som vurderingen av andre og egen evne til å dømme, og ha dømmekraft. Begrepet er mye brukt av PR- og kommunikasjonsbransjen, og bransjen er ofte uenige med hverandre om hva et omdømme er, og om det egentlig er viktig. Samtidig er den samme bransjen ofte enige om at det å ivareta en organisasjons omdømme gjennom strategisk kommunikasjon, en av de fremste oppgavene.

Med internett og sosiale medier har kommunikasjon mer enn noen gang blitt Ã¥pent og transparent, og i sÃ¥ mÃ¥te blir det kanskje enda viktigere – og vanskeligere Ã¥ jobbe med eget omdømme – om man ikke inkluderer sosiale medier inn i den strategiske kommunikasjonen. Til Ã¥ diskutere makt, innflytelse og omdømme har vi fÃ¥tt besøk av kommunikasjonsrÃ¥dgiver, forfatter, blogger, foredragsholder og ekspert pÃ¥ nettopp omdømme – Nils Apeland.

Nils er selvstendig næringsdrivende og eier av kommunikasjonsbyrÃ¥et Bedre Kommunikasjon. Han er assosiert partner i First House, og underviser i PR-fag pÃ¥ Høyskolen Kristiania. Nils… For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy


Mer informasjon om MediaPuls podcast

Flere podcaster fra

Lik pCast.no på Facebook